خاطرات دنباله دار

ما را به جز خیالت فکری دگر نباشد

خاطرات دنباله دار

ما را به جز خیالت فکری دگر نباشد

خاطرات دنباله دار

سوره ی واللیل من برخیز و والفجری بخوان
دل شبستان است، بسم الله الرحمن الرحیم...

آخرین مطالب

کانال رسمی محبان المجتبی افتتاح شد!

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۳۶ ق.ظ

از تمام محبین دعوت به عمل می آید به این کانال بپیوندند...

https://telegram.me/MohebbanMojtaba

از خاله پریسا و خاله فاطمه و همه خاله های دیگه به خاطر همه کمکاشون به مامانم تشکر می کنم. آسیدمجتبی آقا

۹۴/۱۲/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزانه سادات (سید)

نظرات  (۴)

سلااااام
ای جوووووونننننم. ماشالله تو جونش
چقده نازه.خداحفظش کنه. آن شالله قدمش پر خیر و برکت
کانال دیگه چیه؟ گزارش لحظه به لحظه ی بزرگ شدن سیدکوچولو؟
مباااارک مبااارک تولدش مبارک!
ان شا الله که خوش قدم و خوش روزی و صالح و سالم باشه همیشه.
من همین جا خبر مامان شدن یکی دیگه از بچه ها منتشر میکنم: نرگس!
آقااااا قووووول بدید تا من بیام ببینمش تنهایی نخورینش واس منم بذارید!
آخه شما نمیدونید وقتی به دنیا اومده بود چطوری همه مونو نگا نگا میکرد ک... ی هفته س کلا جلو چشامه... الهی قربونش برم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی